პროექტის სახელწოდება: ცნობილი მკვლევარები.
ამერიგო ვესპუჩი და ქრისტეფორე კოლუმბი.
პროექტის იდეა: ცნობილი მკვლევარების ღვაწლის შესწავლა და მათ შესახებ
ინფორმაციის მოძიება.
პროექტის აქტუალობა: პროექტი აქტუალურია იმით რომ მოსწავლეები გაიღრმავებენ
ცოდნას, მიიღებენ ინფორმაციას ცნობილი მკვლევარების შესახებ, გაეცნობიან მათ ღვაწლს,
დამსახურებას და აღმოჩენებს.
პროექტის მიზანი:
·
მოსწავლეებმა
მოიძიონ საჭირო ინფორმაცია ცნობილი მკვლევარების შესახებ;
·
გაეცნონ
მათ ღვაწლს და აღმოჩენებს.
·
შეისწავლონ
მათ წინაშე არსებული პრობლემები, სანამ ისინი ამა თუ იმ აღმოჩენას გააკეთებდნენ.
·
მოსწავლეები
შექმნიან პლაკატებს მათ შესახებ.
მოსწავლეთა ასაკი: 12 წელი.
ვადები: 5 დღე.
რესურსები:
ფლიფჩარტის ქაღალდი,
თაბახის ფურცლები, კალმები, ფლომასტერები, კომპიუტერი, ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა:
აქტივობა-1.კლასში შევარჩიეთ პროექტის თემა.
აქტივობა-2.კლასში ჩამოვაყალიბეთ ოთხი ჯგუფი.
აქტივობა-3.ჯგუფებს მივაწოდე ინსტრუქტაჟი და დავურიგე საჭირო რესურსები.
აქტივობა-4.მოსწავლეებმა გადაინაწილეს თავიანთი როლები ჯგუფებში
და შეუდგნენ მუშაობას.
აქტივობა-5.გავანაწილეთ ვადები და ხუთი დღის განმავლობაში ვუწევდი
მათ მუშაობას მონიტორინგს.
აქტივობა-6.ჯგუფების პრეზენტაცია.
აქტივობა-7.მონაწილეთა შეფასება.
კრიტერიუმები
|
ელემენტარული
1 ქულა
|
მისაღები
2 ქულა
|
ოსტატური
3 ქულა
|
მიზანი
|
ბუნდოვანია.
|
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება.
|
მიზნები გარკვევითაა გამოკვეთილი.
|
ორგანიზება
|
არ შეინიშნება ლოგიკური კავშირი იდეებს შორის.
|
გააზრებულია იდეების თანმიმდევრობა, თუმცა ზოგი გადასვლა
იდეებს შორის გაუგებარია.
|
იდეებზე გადასვლა კარგადაა ორგანიზებული. პროექტი
კარგადაა შესრულებული.
|
ენობრივი გამართულობა
|
ხშირია შეცდომები, ენობრივად გაუმართავია.
|
უკეთესადაა ენობრივად გამართული, შეცდომების რაოდენცბაც
მცირეა.
|
ენობრივად გამართულია. პუნქტუაციის
ნიშნები სწორადაა გამოყენებული.
|
თვალსაჩინოებები
|
ჯგუფს არ ააქვს პროექტის შესაბამისი თვალსაჩინოება
|
ჯგუფს შექმნილი აქვს თვალსაჩინოება, მაგრამ ერთფეროვანი.
|
თვალსაჩინოებები მრავალფეროვანია, შინრსის შესაბამისი.
შესრულების ხარისხიც მაღალია.
|
პრეზენტაცია
|
არაეფექტურადაა პროექტის იდეა გადმოცემული, თვალსაჩინოება
არამიზნობრივია, კითხვებს ვერ პასუხობს.
|
პროექტის იდეა ბუნდოვანია ,იყენებს თვალსაჩინოებებს,
ნაწილობრივ პასუხობს კითხვებს.
|
ნათელია პროექტის იდეა, მეტყველება მკაფიოა, იმორჩილებს
აუდიტორიას, იყენებს თვალსაჩინოებებს, იდეებზე გადასვლა კარგადაა ორგანიზებული, პასუხობს
ყველა კითხვას.
|
საგანთან/საგნებთან/ეროვნულ
სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ინგლისური ენა და
ლიტერატურა.
უცხ.ს.II.30. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი
(მაგ., გამოფენა; სადღესასწაულო სუფრა; ტურისტული
ბროშურის შექმნა უცხოელებისთვის და სკოლის ვებ-გვერდზე განთავსება; დამეგობრება მსოფლიოს რომელიმე
ქვეყნის თანატოლთან, რომელიც იმავე ენას სწავლობს და სხვა).
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მასწავლებელთან
ერთად აყალიბებს
პროექტის წარმატებით განხორცილების
კრიტერიუმებს;
·
გუნდის
წევრებთან ერთად განსაზღვრავს და გეგმავს განსახორციელებელ ეტაპებს,
შემდეგ გუნდები ერთმანეთს უზიარებენ შედგენილ გეგმას, ადარებენ, აუმჯობესებენ;
·
მასწავლებელთან და გუნდის წევრებთნ ერთად ადგენს შესრულების ვადებს;
·
გუნდის წევრებთან ერთად ახდენს ცოდნისა და უნარების მობილიზებას, განსაზღვრავს თუ რა ცოდნა და უნარები უნდა შეიძინოს დასმული ამოცანების გადასაჭრელად;
·
გუნდის წევრებთან შეთანხმებით განსაზღვრავს საკუთარ ფუნქციებს;
·
გუნდის წევრებთან ერთად მოიძიებს, შეარჩევს და დაამუშავებს ინფორმაციას;
·
გუნდის წევრებთან ერთად შეარჩევს პროექტის წარდგენის ფორმას;
·
გუნდის წევრებთნ ერთად განახორციელებს პროექტს;
·
გუნდის წევრებთან ერთად გადის რეპეტიციას, აკეთებს პრეზენტაციის სიმულირებას
სხვა გუნდის წინაშე, კომენტარების, შენიშვნების გათვალისწინებით აუმჯობესებს პროექტს, შეაქვს შესწორებები;
·
გუნდის წევრებთან ერთად შეიმუშავებს პროექტის საბოლოო ვერსიას
და წარადგენენ მას აუდიტორიის წინაშე.
პროექტის ხელმძღვანელი:
მარინა მუხაშავრია;
ხელმძღვანელის ელ
ფოსტა: marinamuxhashavria@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий