გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის მთავარი თემა
ყველაზე მეტად საშიში ცხოველები.
საგანი/პედაგოგი
ინგლისური/მარინა მუხაშავრია.
სწავლების საფეხური/კლასი
საბაზო საფეხური/VII კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
22 მოსწავლე/კლასში სსსმ მოსწავლე არ არის.
გაკვეთილის აქტუალობა
·         ამ თემის გაცნობით მოსწავლეები იღებენ ინფორმაციას საშიში ცხოველების შესახებ.
·         სწავლობენ თემასთან დაკავშირებულ ახალ ლექსიკურ ერთეულებს.
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
·         მოსწავლე შეძლებს სათანადოდ იმსჯელოს საშიში ცხოველების შესახებ ნასწავლი ენობრივი ერთეულების და მოცემული ტექსტის საშუალებით.
·         მოსწავლე იგებს ტექსტის შინაარს. მოსწავლე მოიძიებს საჭირო ინფორმაციას.
·         მოსწავლე ეუფლება ახალ ლექსიკურ ერთეულებს.

ცხ.ს.II.12. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს შემეცნებითი ტექსტი სხვადასხვა თემაზე (კულტურისა და საბუნებისმეტყველო სფეროებიდან).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           ამოიცნობს მთავარ თემას/საკითხებს;
·           ამოიცნობს ფაქტობრივ ინფორმაციას.

უცხ.ს.II.15. მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა (გაცნობითი, შესწავლითი, ძიებითი).

 შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

) მიმართავს გაცნობითი კითხვის ტექნიკას ზოგადი შინაარსის გასაგებად.
·           მთლიანობაში აკვირდება ტექსტს, მის სტრუქტურას, მაორგანიზებელ ელემენტებს; განსაზღვრავს, ტექსტის ესა თუ ის ნაწილი რა შინაარსის ინფორმაციას შეიცავს; გამოთქვამს ვარაუდს ტექსტის შინაარსის შესახებ სხვადასხვა ელემენტზე (მაგ., სათაურზე, ქვესათაურზე, ილუსტრაციზე, საკვანძო სიტყვზე, აბზაცების დასაწყისზე, ერთ-ერთი აბზაცზე, გამოყოფილ სიტყვებზე და სხვ) დაყრდნობით;
·           გადაიკითხავს ტექსტს, ყურადღებას არ ამახვილებს უცხო სიტყვებზე; ეყრდნობა ნაცნობ სიტყვებს ზოგადი შინაარსის ამოსაცნობად.
) მიმართავს შესწავლითი კითხვის ტექნიკას ტექსტის დამუშავების მიზნით.
·           ჯერ ზოგადად ეცნობა ტექსტს (იხ. გაცნობითი კითხვა);
·           შემდეგ გამოწვლილვით კითხულობს ტექსტს, ცდილობს უცნობი სიტყვების, გამოთქმების მნიშვნელობის ამოცნობას ნაცნობ ელემენტებზე (მაგ., კონტექსტზე, ქართულში დამკვიდრებულ უცხოურ სიტყვებზე, სიტყვის ნაცნობ ფუძეზე, აფიქსებზე და სხვა) დაყრდნობით;

წინარე ცოდნა
·         მოსწავლე ფლობს საბაზისო ლექსიკას ცხოველებთან დაკავშირებით;
·         ფლობს ტექსტზე მუშაობის ტექნიკას, შეუძლია თავისუფალი მეტყველება, ფლობს გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
შეფასების საგანი და პროცედურები
ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
ტექსტი, თვალსაჩინოება, დაფა, ცარცი, კალამი, ფურცლები.
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა.

აქტივობა 1. გონებრივი იერიში .მთელი კლასი. (5 წთ.)
აქტივობის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს წინარე ცოდნის ეფექტურ გააქტიურებას ასოციაციური რუკის გამოყენებით.

აქტივობის აღწერა: მოსწავლეები ასახელებენ სიტყვებს რაც მათ გონებაში ასოცირდება. ყველაზე მეტად საშიშ ცხოველებთან დაკავშირებით.

გაკვეთილის B ფაზა-ცოდნის კონსტრუირება

აქტივობა 2. ჯიქსო. ჯგუფური მუშაობა. (15 წთ.)

აქტივობის მიზანი:
მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის სათანადო გააზრებას დანაწევრებული ტექსტის გამთლიანების და ინფორმაციის გააზრების საშუალებით.

 აქტივობის აღწერა: მოსწავლეები ჯგუფში ეცნობიან დანაწევრებულ აბზაცებს და ერთ-მანეთს უზიარებენ ინფორმაციას. თანდა-თანობით იგებენ უცხო სიტყვების მნიშვნე-ლობას კონტექსტზე დაყრდნობით.

აქტივობა 3. გამოტოვებული ადგილების შევსება, მთელი კლასი. (5 წთ).

აქტივობის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ უცხო სიტყვების სწორად ჩასმას სათანადო ადგილას.

აქტივობის აღწერა: მოსწავლეები ინდივიდუალურად სვამენ, წინასწარ მიწო-დებულ წინადადებებში , უცხო სიტყვებს გამოტოვებულ ადგილას.

გაკვეთილის C ფაზა-რეფლექსია.

აქტივობა 4. კითხვა-პასუხი. მთელი კლასი (10 წთ).

აქტივობის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ
სათანადოდ იმსჯელონ ყველაზე საშიში
ცხოველების შესახებ, მიღებული ცოდნის
გამოყენებით და ახალი ლექსიკური ერთეულებით.

აქტივობის აღწერა:
მოსწავლეები შეძლებენ უპასუხონ წინასწარ მომზადებულ, მაღალ სააზროვნო უნარებზე გათვლილ კითხვებს.

საშინაო დავალება (5 წთ).
მოიძიეთ ინფირმაცია , ინტერნეტის საშუალებით, ყველაზე მეტად საშიშ ცხოველებზე.

შეფასება (5 წთ).

Комментариев нет:

Отправить комментарий